Weerapp discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds enkele uren ben ik een trotse bezitter van een iPad 2! Ik heb reeds een iPhone maar ik kom net tot de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weerapp
Hallo allemaal,
Sinds enkele uren ben ik een trotse bezitter van een iPad 2! Ik heb reeds een iPhone maar ik kom net tot de ontdekking dat er geen weerapplicatie is? Klopt dit? Moesten jullie me kunnen helpen hiermee, zou dat fijn zijn Btw: ik zou graag echt het maximum uit m'n iPad halen, dus heb jij nog leuke Apps of andere dingen die écht zou moeten hebben?nlaat me het weten Groetjes Gert-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je naar de app store gaat in iTunes, kan je bovenaan klikken op iPhone / iPad apps. (Tenmisnte bij mij) Als je dan op iPad klikt, zie je dus alle apps voor de iPad. Ga dan gewoon naar het weer en je ziet ze allemaal genoeg dus. Weather+ gebruik ik zelf.
|
|
||||
|
||||
En voor de duidelijkheid: de iPad heeft geen "ingebouwde" Weer App.
|
||||
|
||||
Oh en over apps: uitzending gemis, VI, angrybirds, splashtop, google earth, skype, real racing 2, NU, google earth, fifa 12, gta 3, dumpert,
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de snelle reacties allemaal
|
|
|||
|
|||
Modern combat 3 en appzapp Hd