welke apps mag je niet missen!!! discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) we hebben net een ipad2 16 g wat moet erop???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke apps mag je niet missen!!!
we hebben net een ipad2 16 g
wat moet erop??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is natuurlijk erg persoonlijk en daardoor moeilijk te zeggen wat voor jou een 'must have' programma is.
Geef je interesse eens aan, dan kunnen we je beter van advies dienen. |
|
|||
|
|||
Zoals dat Co. Browser.? Navigatie dingen die het leven makkelijker maken.
Lekker duidelijk hè |
|
|||
|
|||
iPad Wi-Fi heeft geen GPS, dus navigatie zal lastig zijn.
Dan navigeer je op netwerkbasis, dus omringende Wi-Fipunten ... Maar ik zou zeggen, begin met coloring book. Kleuren en letters natekenen |
|
|||
|
|||
Een goed begin is appzapp hd
Daarmee zie je heel veel stats van apps en hoe hoog ze staan. Welke in de aanbieding zijn enzo. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2012 om 15:30 ---------- Of rtl nieuws. En als je dit soort dingen wilt ⛄☀☀♥◀▶▶▶㊗⭕⭕⭕ en er zijn er nog heel veel hoor. Kijk dan voor emoij gratis van awsomest. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2012 om 15:31 ---------- Ze komen er niet allemaal te staan srry Laatst gewijzigd door colliehome; 04-01-12 om 17:10. |
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen Nu.nl en Scan is ook erg handig. Verder wat leuke spelletjes zou ik voor zoeken. Is erg leuk op een ipad!
|
|
|||
|
|||
Real racing 2 of angry birds.
Het is maar waar je van houd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps, en welke theme | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-09-11 23:41 |
Wat mag en wat mag niet | mustykief | Archief | 2 | 18-06-08 19:47 |
|
|