Sms'en op iPad? Help discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een iPad 1 3G ,ik heb sinds een week de micro sim van mijn iPhone in mijn iPad, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms'en op iPad? Help
Hallo,
Ik ben in het bezit van een iPad 1 3G ,ik heb sinds een week de micro sim van mijn iPhone in mijn iPad, zijn er apps waardoor ik sms'jes kan ontvangen? Is er ook een bel functie mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Smsjes kan met imessage.
|
|
|||
|
|||
Bellen? Neen ...
Overigens: Je kunt via de bibliotheek van iBooks de handleiding van de iPad in het NL downloaden. |
|
|||
|
|||
Imessage is zelfde als whatssap toch? is er ook iets waarmee ik kan smsen naar mensen die geen internet op hun telefoon hebben
|
|
|||
|
|||
In de handleiding (Zie bladwijzers in Safari) kun je lezen dat jouw iphone de iphones van jouw contacten kan herkennen. Als dat zo is, dan stuurt jouw iphone automagisch een iMessage, tenzij er geen Wi-Fi/3G of andere data-verbinding voorhanden is. Dan stuurt ie een sms.
iMessage is meer te vergelijken met blackberrymessenger. iMessage wordt verstuurt via Appleservers. Als een contact een iphone heeft dan zie jij dat ook meteen in het typeveld, vlak voor je begint te typen. Dan staat er met een lichtere kleur grijs te lezen: iMessage. Bij anderen (al of niet een smartphone met of zonder internet) staat sms. Check de handleiding |
|
|||
|
|||
Ik heb dus een iPad met 3G, ik wil graag whatapp erop,
Installeren is gelukt maar registreren niet,omdat ik geen sms op de iPad kan ontvangen. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Mijn omgeving heeft geen telefoon met micro sim,heb al op marktplaats gekeken naar een adapter |
|
|||
|
|||
Ik heb geen 3G maar wil ook whatsapp op de iPad hebben, dit is alleen via jailbrek te doen ?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS berichten op iPad 2 | dikzwaan | iPad algemeen | 2 | 14-12-11 09:35 |
Sms versturen vanaf iPad? | jasto | iPad algemeen | 9 | 28-08-10 15:23 |
SMS app voor IPad | mww | iPad algemeen | 12 | 03-08-10 20:03 |
Sms versturen via iPhone met iPad | spitfire1990 | iPad algemeen | 2 | 16-07-10 22:42 |
|
|