Channel feed / Channels list SopLite discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Recentelijk heb ik de app 'Soplite' op m'n iPad2 geïnstalleerd. Bij de functie 'Channel' staan enkele Chinese TV-kanalen voorgeprogrammeerd, maar om meer kanalen te ontvangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Channel feed / Channels list SopLite
Recentelijk heb ik de app 'Soplite' op m'n iPad2 geïnstalleerd. Bij de functie 'Channel' staan enkele Chinese TV-kanalen voorgeprogrammeerd, maar om meer kanalen te ontvangen wordt bij de instellingen gevraagd:
'Open Channel feed' to get the channels list from the following channel feed add... http:// Kennelijk moet ik hier dus een adres opgeven. Ik kan hierover op internet nauwelijks informatie vinden. Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
channel feed, channels list, soplite |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1 Channel Bufferen | QuestionMan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 14-02-12 16:39 |
Imdb addon gebruiken in 1 channel | wasdroger | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 05-02-12 17:17 |
|
|