Synct alternatieve agenda op iPad ook via iCloud discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zoekfunctie brengt me niet het antwoord daarom hier gesteld. Als ik op mijn (new) Ipad een alternatieve kalender app installeer synct deze dan ook standaard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synct alternatieve agenda op iPad ook via iCloud
zoekfunctie brengt me niet het antwoord daarom hier gesteld.
Als ik op mijn (new) Ipad een alternatieve kalender app installeer synct deze dan ook standaard automatisch via Icloud of mis ik dan deze (must have) mogelijkheid. vervangt deze 3rd party app de standaard Ipad kalender? Ik hoop op een reactie Gr, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen de standaard iCal op synct met iCloud. Er zijn wel alternatieve kalenders zoals Week Calendar. Die kalenders zijn een schil rond de standaard iCal en laten het syncen over aan iCal.
|
|
|||
|
|||
bedankt, hoe zie ik aan een kalender app in de app store dat die als een schil werkt of als een stand alone?
of kan je dit niet zien in de store? gr, Vincent |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hi, waarschijnlijk mijn tweede vraag niet goed gelezen (of ik heb hem niet goed gesteld wat ook kan natuurlijk).
ik heb begrepen dat iCal de enige agenda app is de synct met iCloud. Nu gaf je aan dat er wel 3rd party apps zijn die een schil rond iCal plaatsen maar het syncen gewoon aan iCal overlaten, zoals week Calendar. Nu is mijn vraag, ik kom namelijk legio calendar apps tegen in de App store, welke plaatsen nog meer een schil om iCal heen en laten het syncen aan iCal over. Kan ik dit zien in de App store, ik herken het namelijk niet. alvast bedankt. Gr, Vincent |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda synct niet | r.houkes | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 20:30 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
1.1.4 Synct niet meer met Agenda Outlook | laurensvos | iTunes | 0 | 12-02-09 17:15 |
Calendar icon bij alternatieve Agenda App | dingemansje | Archief | 2 | 24-01-09 01:40 |
Agenda synct niet, contacts wel | Bussie | iTunes | 3 | 17-04-08 14:30 |
|
|