Boeken zoeken in iBooks discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Ipadders Ik heb op mijn iPad een grote hoeveelheid boeken staan. Naar leuze op auteur of op titel gesorteerd. Veel zijn 'naslagwerken' die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boeken zoeken in iBooks
Dag Ipadders
Ik heb op mijn iPad een grote hoeveelheid boeken staan. Naar leuze op auteur of op titel gesorteerd. Veel zijn 'naslagwerken' die ik even gebruik om weer naar een andere te gaan ... Helemaal bovenaan de boekenkast zit een 'zoekveld'. Maar als ik onderin mijn 'boekenkast' ben is het een hele 'veegklus' om in het zoekveld bovenin te komen. Soms loopt iBooks van al dat geveeg vast. Bestaat er een app om boeken op titel of auteur in de boekenkast te zoeken, ongeacht waar je in de boekenkast staat? En wellicht dwars door de verschillende leesapps op de iPad heen (ik heb ook een aantal Amazon boeken in de Kindle app staan) zodat ik niet hoef te weten of een bepaalde titel in iBooks of in Kindle of in een andere reader staat) Tip voor Apple: maak het zoekveld floating of zet het in de bovenbalk zodat het altijd bruikbaar is vanaf elk punt in de boekenkast. Hoe geef je zoiets aan Apple door ? Dank voor een suggestie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou toch ff een iOS work around zoeken in iBooks
Tip van Flip: als je ergens onderin aan het rommelen bent en je moet bovenaan zijn: tik op je status balk (dat stuk waar de klok zit) en magisch zit je weer bovenaan je artikel. Dit werkt trouwens overal in iOS |
|
|||
|
|||
De klok-tik-tip werkt prima! Bedankt!
Wat je met je eerste suggestie bedoeld snap ik net: wat is 'een IOS work around in iBooks'? |
|
|||
|
|||
In de work around staan dit soort handige functies van iOS uitgebreid beschreven.
Multitouch 4 vingers door apps heen vegen, taskbar openen of app minimaliseren om een paar handige iPad functies te noemen. En zo'n handleiding is gratis. |
Labels |
ibooks, ipad, kindle, reader, zoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boeken openen niet in iBooks | Aquaatje | iPad algemeen | 0 | 07-11-11 04:37 |
Volgorde van boeken in iBooks. | iMakkie | iPad Apps | 2 | 05-09-11 00:21 |
|
|