Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het volgende is er aan de hand. ik heb in Imovie een trailer gemaakt samen met mijn dochtertje. Nu willen we een scene opgenomen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie
Het volgende is er aan de hand. ik heb in Imovie een trailer gemaakt samen met mijn dochtertje. Nu willen we een scene opgenomen een andere trailer gebruiken voor een nieuwe. Is er een manier dat ik de scene kan opslaan en opnieuw kan gebruiken.
Momenteel heb ik heel het filmpje geexporteerd naar de filmrol en alleen het stukje gepakt wat ik nodig had. Het is nogal een omslachtige manier Iemand een idee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes van Iphone naar Ipad in Filmrol of Imovie | jovdo | iPad Apps | 2 | 03-11-14 15:36 |
Mac OS X: Klein schermpje onderin filmpje van iMovie | luuksweb | Desktop-applicaties | 3 | 24-04-12 20:35 |
iMovie in iPhone4 werkt niet soepel, crasht | jaimiefanatic | iPhone Apps | 1 | 29-09-10 17:12 |
|
|