Image overzetten van PC naar iPad3 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik fotos Kopieren van de PC naar de iPad? Deze fotos zijn afkomstig van de iPhone. Ik heb gewoon de DCIM map van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Image overzetten van PC naar iPad3
Hoe kan ik fotos Kopieren van de PC naar de iPad?
Deze fotos zijn afkomstig van de iPhone. Ik heb gewoon de DCIM map van de iPhone gekopieerd naar de PC. Hoe kan ik nu de Inhoud kopieren naar de iPad3?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foto's
als ik itunes aanklik op i pad zie ik nergens fto's staan!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hehe
ah uw pc is ook apple dan? gaat dat dan niet met acer? sorry maar ken er niets van hehe
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een ontzettend handige app om foto's over te zetten via Wi-Fi van en naar iPhone Mac, iPad en PC is Photo Transfer app van ERCLab.
Werkt snel en eenvoudig. Aanrader! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trage transfer van NAS naar IPad3 | blenchi | iPhone algemeen | 3 | 18-08-12 18:15 |
Gegevens van HDD naar Ipad3 | EssieB1972 | iPad algemeen | 12 | 25-07-12 22:19 |
Foto's kopieren van PC naar Ipad3? | lepieto | Muziek, foto & video | 5 | 16-06-12 09:35 |
|
|