//

iBooks Tips

iBooks Tips discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het leek mij handig een draadje te openen voor mensen die graag boeken lezen in iBooks op hun iPad of iPhone, zodat men boekentips (acties, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-12, 22:22
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard iBooks Tips

Het leek mij handig een draadje te openen voor mensen die graag boeken lezen in iBooks op hun iPad of iPhone, zodat men boekentips (acties, aanraders, recensies etc.) kan delen.

Eens in de zoveel tijd biedt NRC Handelsblad/NRC Next gratis iBooks aan. Aankomend weekend is het weer zover. Dit maal is Alles over Tristan van Tommy Wieringa gratis te downloaden. De actie geldt officieel van 28 t/m 30 september, maar het boek staat vanaf vanavond al gratis in de iBookstore, dus doe er je voordeel mee.

Ik kwam er tevens achter dat De begraafplaats van Praag, de laatste roman van Umberto Eco nog steeds gratis is te downloaden in Apples eigen boekwinkel. Geen idee hoe lang deze actie nog duurt, wees er dus snel bij als deze nog in je collectie ontbreekt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-12, 22:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Interessant, die gratis tips!
Ik lees ook wel eens een boek op m'n iPhone (heb je zeg maar altijd bij je) en werkt prima. Ik kan alleen niet 'winkelen' op het moment, omdat ik eens een boek uit de U.S. store heb gekocht en nu is m'n hele iPhone in de war en kan de NL'se winkel niet meer 'vinden'....
Edit: is toch gelukt; heb De begraafplaats al gedownload. Lijkt me een goed herfst boek

Laatst gewijzigd door ballegooier; 27-09-12 om 23:13.
  #3  
Oud 27-09-12, 22:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heel goed initiatief. Hartelijk bedankt
  #4  
Oud 09-11-12, 22:49
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Dit weekend geeft NRC Handelsblad weer een gratis iBook weg, dit maal van een bundeling van columns uit diezelfde krant, onder de titel Goede Woede. Het boek is volgens de advertentie in de krant tot en met zondag 11 november gratis te downloaden rechtstreeks via de iBooks store of via nrc.nl/ibook.
  #5  
Oud 10-11-12, 09:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nogmaals bedankt voor de tip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iBooks bananarip iPad Apps 2 18-11-11 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.