hoe opslaan in pdf expert discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmiddag pdf expert gekocht en ben daar op een ding na enthousiast over. Het invullen van formulieren en andere zaken die je kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe opslaan in pdf expert
Ik heb vanmiddag pdf expert gekocht en ben daar op een ding na enthousiast over. Het invullen van formulieren en andere zaken die je kunt doen gaat prima. Maar.... als ik de wijzigingen wil opslaan en via dropbox naar mijn pc over brengen, loop ik vast. Hoe doe je dat?
Bij voorbaat dank voor het eventuele antwoord. Lies |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je het DropBox account ingesteld in de instellingen van PDF Expert. Als je dan ook nog Autosync hebt ingesteld dan gaat PDF Expert syncen zodra je weer naar het beginscherm gaat.
|
|
|||
|
|||
Automatic sync is ingesteld en het schuifje bij use fast dropbox sync is blauw.
Toch gebeurt er niets in Dropbox. Groet Lies |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij werkt dat in ieder geval wel zo. |
|
|||
|
|||
Helaas geen balkje. Dus waarschijnlijk is er iets mis met de settings, maar wat?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PDF van laptop opslaan op iPhone? | mriedijk | Desktop-applicaties | 13 | 13-02-14 21:11 |
Beveiligd PDF bestand opslaan op iPad? | Elisabeth007 | iPad algemeen | 3 | 28-02-13 11:59 |
PDF opslaan vanuit Chrome Browser | scoop1 | iPad algemeen | 2 | 16-07-12 20:00 |
|
|