iBook reader à la e-reader discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een iBook reader waarbij ik kan instellen de achtergrondkleur en scherm intensiteit. Dus à la een echte e-reader. De iBook van de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBook reader à la e-reader
Ik zoek een iBook reader waarbij ik kan instellen de achtergrondkleur en scherm intensiteit. Dus à la een echte e-reader. De iBook van de ipad is niet ontspannen genoeg
Ik hoor graag ervaringen. Bedankt. Gr., Vincent (Aub geen dooddoener dat ik dan maar een echte e-reader moet aanschaffen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de kindle applicatie van Amazon.
Zeer tevreden over, verschillende opties inzake achtergrond, helderheid, lettertype, ... Gratis te downloaden in Itunes. |
|
|||
|
|||
Thanks, ga deze proberen
Gr., Vincent |
|
||||
|
||||
In Stanza kun je de intensiteit ook instellen.
Wel lijkt deze gratis App (waarmee je ook boeken in ePub formaat kunt lezen) op een door spoor beland.
|
|||
|
|||
In het Ibook van apple kan je het thema instellen van wit met zwarte letters naar sephia naar zwart met witte letters.
Ook de licht intensiteit kan je instellen, 2 x op de homeknop drukken en naar links gaan (naar rechts vegen) en daar stel je de licht intensiteit in. |
|
|||
|
|||
Dat kan je in iBooks zelf ook aanpassen...als je een boek leest dan het 1e knopje rechts boven in.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Epub reader | tifany1234 | iPhone Apps | 4 | 12-11-11 13:32 |
Document reader of Good reader? | pleun | iPhone Apps | 1 | 09-07-11 23:41 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
e-reader | pecheur | Chat en geruchten | 1 | 18-10-09 21:58 |
|
|