WhatsApp op iPad mogelijk? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Yep, de nieuwste versie ondersteund ook de iPad 3. Het is beter, maar niet geweldig. Ik had liever een echte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij draait ie fullscreen zonder forcefull of retinapad
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In onderstaande link wordt uitgelegd hoe je Whatsapp legaal op een iPad kan installeren zonder illegale dievenrepo's te gebruiken. Je maakt dan gebruik van de legale, niet gekraakte, versie van Whatsapp uit iTunes en een legaal Apple programma. 7 Steps to Install WhatsPad "WhatsApp" on iPad 2, iPad 1 | PressByte Bij mij werkt deze legale methode perfect. Voor de Mac gebruikers is er ondertussen iPhone Configurator ipv. iPhone Configuration Utility. iPhone Configurator kan je gratis downloaden uit de Mac App Store. |
|
|||
|
|||
bij mij zeg die ook sorry uw aparaat word niet ondersteund :S
|
|
|||
|
|||
Whatsappforipad
Heeft iemand ervaring met Whatsappforipad (Whatsappforipad.com)
Dit schijnt zonder jailbreak te werken. Ik heb een keer mijn vorige iPad gejailbreaked en daar zoveel gekloot mee gehad, dat ik dat niet meer wil doen; dus dit zou een mooie oplossing zijn. Ik heb trouwens whatsapp gevraagd of er plannen zijn voor WA op de iPad, maar die zijn er niet, dus we zullen het voorlopig op dit soort manieren moeten doen Ik hoor het graag Grtz |
|
|||
|
|||
WhatsApp op iPad mogelijk?
Ik heb eindelijk een iPad gekocht nu is mijn vraag:
ik kan whatsapp niet in de AppStore vinden, ik heb op verschillende manieren gezocht mar kan hem niet vinden, is hij uit de AppStore gehaald?? |
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt niet op een iPad en kan dus niet (zonder meer) op een iPad geïnstalleerd worden.
|
|
|||
|
|||
Jammer.
Maar ik zag in uw andwoordt staan(zonder meer) wat bedoelt u hier mee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en als je een 4g uitvoering hebt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien met de iTunes configuration utility (verkrijgbaar via Apple.com). Zo deed ik het om WhatsApp op de iPod touch te krijgen, kan alleen niet met alle zekerheid zeggen of het nog werkt.
|
||||
|
||||
//Discussies over zelfde onderwerp samengevoegd en titel gewijzigd.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dat niet meer Bij een iTunes sync werd Whatsapp verwijderd.
|
|
|||
|
|||
Ja, heb het zelf ook. Gewoon even jailbreaken en dan kan het. Succecs
|
|
|||
|
|||
Lang geleden dat hier wat gepost is, maar wilde het toch even doen.
Heb een ipad mini gejailbreaked en whatsapp erop gezet, alleen als ik hem activeer op mijn ipad kan ik hem niet meer activeren op mijn iphone. Moet dus de hele tijd wisselen. Hebben jullie dit ook? En is dit te fixen? |
|
|||
|
|||
Klopt je kan het enkelnop 1 toestel draaien, ik heb gelukkig 2 nummers
|
|
|||
|
|||
iPhone Configurator is dat zo iets als iFunbox. (macosx)
|
Labels |
ipad, ipad 3, the new ipad, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp nieuwe iPad | jordi99000 | iPad algemeen | 2 | 13-04-12 12:32 |
|
|