Mediaplayer app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een mediaplayer voor mijn i-pad die het geluid ac3 aankan de meeste spelen wel de film af maar hebben geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mediaplayer app
Ik ben op zoek naar een mediaplayer voor mijn i-pad die het geluid ac3 aankan de meeste spelen wel de film af maar hebben geen geluid omdat ze geen ac3 verwerken.met mp4 is dit geen probleem maar de meeste films hebben toch het ac3geluid.daarom ben ik op zoek naar een hdplayer voor de i-pad die wel ac3 geluid aan kan. Gr mailo
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
AV Player HD
|
|
|||
|
|||
Uitsmijter bedankt,av werkt perfect.
|
|
|||
|
|||
Ik heb die AV Player HD ook geprobeerd, maar ik zie m'n ondertitels niet (.srt)
In settings vind ik geen aan of uit knop... *edit* gevonden. Als oplossing heb ik eens een .srt geopend op de iPad ipv een .mp4 Toen zag ik ipv mooie nederlandstalige tekst, allemaal chinese tekens, daaronder kon je de taal aanpassen. Nadien werkten de subs perfect Laatst gewijzigd door Donkeh; 13-04-13 om 17:47. |
|
|||
|
|||
Open AVPlayer HD,klik op Media Explorer,dan kom je in het menu waar je films staan.
klik op het gereedschap icoontje (rechtsboven) dan zie je dat er pijltjes achter je films komen te staan. klik op het pijltje van de film waar je de ondertitels van wil aanpassen. Daar zie je subtitels staan en kan je de ondertitels aanpassen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding atv Flash mediaplayer | Mrdeeds | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 06-08-12 14:20 |
film via AirPlay Mac 10.8 of MediaPlayer (firecore) | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 15-07-12 12:02 |
Windows: Geluidskwaliteit iTunes tov Mediaplayer | ghtvannoort | iTunes | 5 | 06-01-12 17:42 |
Is er een alternative Mediaplayer? | Pl4y0r | iPhone Apps | 1 | 07-10-09 22:16 |
MediaPlayer Iphone aanpassing | croiman | iPhone algemeen | 0 | 22-01-08 17:53 |
|
|