YouTube afspeellijsten gaan niet door naar volgende nummer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de meest recente versie van youtube als app op mijn ipad. Afspeelijsten gaan niet door naar het volgende nummer. Erg jammer want waar maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YouTube afspeellijsten gaan niet door naar volgende nummer
Heb de meest recente versie van youtube als app op mijn ipad. Afspeelijsten gaan niet door naar het volgende nummer. Erg jammer want waar maak je anders zo'n lijst voor...
Iemand enig idee hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Moeilijke vraag?
|
|
|||
|
|||
En nu?
|
|
|||
|
|||
Handig forum dit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel raar en vooral jammer dat zo'n eenvoudige vraag niet beantwoord wordt..
|
|
|||
|
|||
Misschien ben jij de enige met dit probleem, dat zou zo maar kunnen. Ik wil je graag helpen maar ik heb helaas geen verstand van JoeTjoep dingen.
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV3 - Playlists gemaakt in Vimeo gaan niet vanzelf door naar volgende video | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 25-03-13 00:34 |
Als ik youtube luister en naar een ander tablad wil gaan gaat de muziek uit | jerryvn | Muziek, foto & video | 1 | 02-01-12 18:50 |
Muziek: Youtube Afspeellijsten | neowam | Muziek, foto & video | 0 | 25-11-09 21:15 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
[iPod] volgende nummer door volumebuttons? | regtuRz | iPhone algemeen | 7 | 08-12-08 00:26 |
|
|