//

Teken app

Teken app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn werk teken ik regelmatig (tijd)schema's om verbanden en afhankelijkheden inzichtelijk te maken of planningen (niet op detail nivo) te delen of maken. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-13, 07:41
Jamba Jamba is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 6
Standaard Teken app

Voor mijn werk teken ik regelmatig (tijd)schema's om verbanden en afhankelijkheden inzichtelijk te maken of planningen (niet op detail nivo) te delen of maken.

Ik doe dat nu in een overleg in iannotate of goodnotes en maak het later netjes in ppt.
Ik zoek een app waarin ik dat al meteen mooi kan maken op de ipad. Mooiste is bijv dat als ik een rondje teken de app dat meteen mooi maakt (goodnotes heeft die mogelijkheid). Ook bijv een automatische tijdsbeeld zou handig zijn.
Omnigrphi lijkt geschikt maar is ook erg duur, dus wil ik zeker weten of het goed werkt ( naast de vele mogelijkheden).

Wie heeft ervaring met omnigraphi, is het geschikt voor wat ik nodig heb? Of raad je me een andere app aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-13, 09:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamba Bekijk bericht
Of raad je me een andere app aan?
Ik kan alleen maar iets aanraden waar ik zelf ervaring mee heb en dat is SketchBook Pro for iPad van Autodesk. Ik gebruik het graag en het doet wat jij wil. SketchBook Pro synct ook via iCloud met SketchBook Express 6 (gratis in de MAS) en SketchBook Pro 6 op een Mac.
  #3  
Oud 02-06-13, 07:46
Jamba Jamba is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een met de FREE versie geëxperimenteerd. En het kan idd een deel wat ik wil alleen denk ik dat het makkelijker kan. Dit is duidelijk een teken programma en ik zoek een ' diagram' app. Bijv vormen met elkaar erbinnen en kunnen verschuiven is belangrijk en dat kan hier niet.

Andere suggesties / ervaringen?
  #4  
Oud 02-06-13, 10:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamba Bekijk bericht
Dit is duidelijk een teken programma en ik zoek een ' diagram' app.
Oeps! In de titel van het topic staat duidelijk "Teken app".

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.