Ervaring iPad en app iCleaner? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft de app iCleaner wel eens gebruikt op zijn iPad? Doet deze ongeveer wat CCleaner op de PC doet? Haalt hij geen bestanden, apps, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring iPad en app iCleaner?
Wie heeft de app iCleaner wel eens gebruikt op zijn iPad? Doet deze ongeveer wat CCleaner op de PC doet? Haalt hij geen bestanden, apps, enzovoort weg die niet weggehaald mogen worden? Kortom, ruimt hij alleen op wat echt weg kan of krijg je na een cleaning problemen met allerlei dingen die ineens niet meer werken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken het appje niet maar het zal alleen maar toegang hebben tot contacten en foto's als jij dat toestaat. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord timosha, maar weet iemand of deze app zoden aan de dijk zet wat cleanen betreft? Of kan ik beter een andere app gebruiken om de iPad wat "schoon" te maken. Ik heb geen jailbreak en een iPad 4 zonder 3 of 4G
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je heel af en toe eens een harde reset uitvoert dan wordt er wat cache opgeruimd. |
|
|||
|
|||
Timosha de internet pagina's die ik wil openen doen daar steeds langer over. Ik verwijder regelmatig geschiedenis en cache enzovoort, dus dacht ik dat misschien iets anders dit veroorzaakte wat met iCleaner opgeschoond kan worden.
Een harde reset heb ik gisteren gedaan, daarna veranderde er niet veel in die snelheid. |
|
|||
|
|||
Als je denkt dat iCleaner dat probleem kan oplossen dan moet je het proberen. Baat het niet, schaadt het niet. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Bedankt timosha😉
|
Labels |
icleaner |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring ip camera op iPhone/iPad? | speedro | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-03-13 19:21 |
Hardloop app ervaring | dreamixstudio | iPhone Apps | 1 | 26-10-10 19:00 |
Ervaring kopen iPad in USA | pvanvugt | Koopinformatie USA | 4 | 08-06-10 14:45 |
Ervaring met de iPad, 5 tips | leppam | iPad algemeen | 2 | 18-04-10 22:35 |
|
|