App Notitie discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 7/7.0.3 werkt de App Notitie niet meer op mijn IPad 2 wanneer ik op de App druk opent de App ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Notitie
Sinds de update naar iOS 7/7.0.3 werkt de App Notitie niet meer op mijn IPad 2
wanneer ik op de App druk opent de App Notitie heel even (seconde) ,dan is deze weer verdwenen. ik heb herstel gedaan en na die tijd kopie via iTunes er weer in gezet maar dit heeft niet mogen baten,de App op mijn iPhone 4s werkt wel gewoon ,ook heb ik synchroniseren via instelling uitgeschakeld en weer aangeschakeld ,mocht ook niet helpen De App apart verwijderen en op nieuw installeren gaat niet . heeft iemand een idee hoe ik de App notitie weer werkend kan krijgen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je op die iPad een backup teruggezet met jailbreak restanten van een vorige iOS versie?
|
|
|||
|
|||
Zoals je kunt zien heb ik geen jailbreak toegepast op al mijn Apple toestellen en kan daardoor dus ook geen restanten van een jailbreak teug zetten.
Back-up in iTunes was van 7.0.3 aangezien na de update van iOS 7.02 daar ook een back-up van was gemaakt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer,ik had gehoopt dat er iemand een oplossing voor had.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een harde reset. Baat het niet, schaadt het niet.
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik als eerste gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notitie App voor iPad Wi-Fi | palbada | iPad Apps | 4 | 10-11-12 18:21 |
|
|