//

Updaten iPad, gratis apps kwijt ?

Updaten iPad, gratis apps kwijt ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi :) ! Momenteel heb ik nog gewoon iOS 5 op m'n iPad 3 en ik ben er tevreden mee. Lees te vaak dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-13, 20:52
Dragos Dragos is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard Updaten iPad, gratis apps kwijt ?

Hi :) !

Momenteel heb ik nog gewoon iOS 5 op m'n iPad 3 en ik ben er tevreden mee.
Lees te vaak dat de batterijduur achteruit gaat en pas recent kom ik apps tegen die natuurlijk voor iOS 7 zijn en denk ik over updaten naar zuurstokomgeving, al vind ik het vele wit te steriel.

Graag wil ik weten of apps die gratis heb gedownload ook gewoon ook gewoon behouden blijven aangezien na een update alles van de iPad af gaat en ik ze dus niet gekocht heb :D

ThanX in advance !

Dragos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 20:59
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Wat bedoel je met gratis? Als je gratis apps uit de App Store gedownload hebt, blijven deze gratis. Ik raad je aan om alle aankopen eerst in iTunes te laden en daarna herstellen. Eenmaal herstelt kan je alle apps van iTunes weer op je iPad laden.

Als je apps bedoelt die niet verkregen zijn bij de app store kan ik je daarbij helaas niet verder helpen. Neem maar aan dat je ze kwijt bent. Jailbreaken lukt ook niet als je gaat updaten.

Over batterij kwalen betreft, hier een iPad 3 zonder problemen, batterij gaat erg goed mee op iOS 7.0.3.
Reageren

Labels
batterijduur, gratis app, kwijt, kwijtraken, upgraden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Reservekopie kwijt na updaten marnixf Jailbreak 0 26-03-13 00:41
Cijfercode kwijt, hoe in iPhone geraken zonder te updaten? bob262 iPhone algemeen 5 23-03-10 15:49
iPhone 1e gen.: iPhone updaten naar 3.0 - Ben de weg kwijt. Thomi Unlock 14 20-06-09 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.