Vreemde app die niet te verwijderen is discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds kort een vreemd uitziende app op mijn springboard staan die ook niet te verwijderen is. Zie screendump. Als ik er op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde app die niet te verwijderen is
Hallo, ik heb sinds kort een vreemd uitziende app op mijn springboard staan die ook niet te verwijderen is. Zie screendump. Als ik er op tap gebeurt er niets. Als ik hem lang ingedrukt hou, gaat'ie wel bibberen maar krijgt geen kruisje. Iemand enig idee wat dat kan zijn en hoe die te verwijderen is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
dit heb ik ook eens gehad. Een harde reset hielp toen bij mij.
|
|
|||
|
|||
OK. Ga ik proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd of bovenstaand voorstel heeft geholpen, ik heb namelijk hetzelfde probleem!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij heeft de harde reset niet geholpen. Ik heb hem nog steeds.
|
|
|||
|
|||
De App ziet er grijs uit. Ergens tijdens de download blijven steken? Kijk eens in de Appstore onder aankopen en 'niet op deze iPad', of je daar ziet welke het is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het kan ook een iPhone programma zijn (bv Starmap), waarvoor ook een iPad uitvoering (Starmap HD) is, en die je toch op je iPad hebt gezet. Maar het blijft vreemd dat je hem niet kan verwijderen. |
|
|||
|
|||
dat is het icoon van een app die wilt nog geinstalleerd moet worden. Heb je misschien beperkingen aanstaan met "installeer apps" uit? moet je even in de settings kijken
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En na nog een keer een volledige reset is de vreemde app ineens weg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na herstel App die ik niet wil. | iphone789 | iPhone Apps | 0 | 05-02-11 21:13 |
App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan | eddyboerman | iPhone Apps | 5 | 26-12-10 00:09 |
vreemde app op iphone | soupload | iPhone Apps | 5 | 07-03-10 16:06 |
vreemde app | lotusdiver | iPhone Apps | 7 | 06-11-09 22:14 |
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? | daximus | iPhone algemeen | 10 | 09-12-08 14:37 |
|
|