//

Codea ervaringen

Codea ervaringen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heeft er iemand ervaringen met Codea? Ik heb zin om de app te kopen maar weet niet goed of het voor mij is. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-14, 09:19
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard Codea ervaringen

Hoi,

Heeft er iemand ervaringen met Codea?

Ik heb zin om de app te kopen maar weet niet goed of het voor mij is. Ik code graag in mijn vrije tijd (VB .Net en basis C#), maar ken nog geen Lua. Het is dus weer de learning curve waar ik bang voor heb dat ik de app van 10€ na een week niet meer zal gebruiken.

Ideetjes om te ontwikkelen heb ik genoeg hoor En ben ook niet van plan om het te submitten in de app store. Eerder wat casual coding voor mijzelf, en eens ik ermee weg ben, games maken voor mijn kinderen.

Noem me verwend, maar de laptop uit de kast halen, insteken en mijn visual studio opstarten lijkt me gewoon te veel werk nu ik zo verwend ben om met mijn ipad in mijn zetel te zitten Maar ik mis het casual coden dus wel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-14, 13:58
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Mocht er iemand interesse hebben: ik heb de app ondertussen gekocht en ben gezellig aan het coderen geslagen. Stuur me gerust een berichtje als je vragen hebt.

fun stuff
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen 4G royv1981 KPN 8 02-06-14 19:03
Ervaringen Tjainie Archief 3 25-08-08 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.