blackbox vs dreambox discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een ipad mini en daarop de blackbox app nu wil ik graag streamen via internet van de dreambox naar mijn ipad het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blackbox vs dreambox
hallo
ik heb een ipad mini en daarop de blackbox app nu wil ik graag streamen via internet van de dreambox naar mijn ipad het werkt wel op een android tab maar krijg het niet werkende op de ipad het werkt wel intern streamen maar wil het graag ook werkende hebben via internet omdat ik werk in het buitenland en dan tv kan kijken op de ipad wat zijn hiervoor de juiste instellingen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook weten hoe dat werkt idd dat ik buitenshuis kan kijken op me iPhone 6
|
|
|||
|
|||
Simpelste manier is om een vpn op te zetten naar je huis netwerk. Dan werkt de app net zoals thuis.
Hoe je dat moet doen ligt eraan wat voor apperatuur je gebruikt om je internetverbinding op te zetten. Veel modems van providers hebben zo een vpn mogelijkheid niet. Als je een eigen router gebruikt vaak wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
8001 is standaard poort voor streaming en de HTTP-poort moet je ook forwarden (in de dreambox kun je aangeven welke poort je wilt). |
|
||||
|
||||
Dreambox kan volgens mij alleen softwarematig transcoderen. Gebruik zelf de ET10000 zet zelf alles hardwarematig om naar hapklare brokken voor de iPhone onderweg.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tv kijken op iphone via dreambox | seije017 | iPhone Apps | 0 | 29-07-14 22:28 |
dreambox | antomestesslynn | iPhone algemeen | 0 | 25-08-12 20:54 |
Alle iDevices: dreambox & siri | marcelsound | Jailbreak | 1 | 02-02-12 09:52 |
|
|