iBooks crasht continu discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een poging een pdf te openen in ibooks (op een ipad 1) loopt iBooks continu vast bij het opstarten. Help! Ik kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks crasht continu
Hallo,
Na een poging een pdf te openen in ibooks (op een ipad 1) loopt iBooks continu vast bij het opstarten. Help! Ik kan niet meer lezen! Hoe red ik mijn boeken? iBooks 3.1.3 IOS 5.1.1 Syncen lukt niet omdat de PC waarop ik dat eerst deed wijlen is, en iTunes op mijn nieuwe pc wil alleen de hele iPad wissen. Een reservekopie maken lukt ook niet... Ik word hier heel verdrietig van . En sjachie . Alvast bedankt! Paula |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ken het probleem op een iPad 1. Verwijder alle apps uit de achtergrond en voer dan een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Helaas... Hij blijft crashen.
|
|
|||
|
|||
Iemand anders nog suggesties? Zou ik heeeeeel blij mee zijn!!
|
|
|||
|
|||
iets om te proberen is misschien de ipad aan een (andere) pc hangen en met ifunbox kijken of je direct bij de boeken kan?
|
|
|||
|
|||
Net even gekeken, maar inderdaad ziet ifunbox de ibooks gewoon staan en kan je van daaruit de boeken kopieren naar de pc.
|
|
|||
|
|||
Ik ga het vanmiddag gelijk proberen! Bedankt!!
|
|
|||
|
|||
Bedankt nogmaals! Met behulp van ifunbox heb ik het te grote pdf bestand kunnen verwijderen van de ipad en nu kan ik weer lezen! Jippie!!!!
|
|
|||
|
|||
Nou, da's leuk om te horen. Toppie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iPhone 4 crasht continu | Kloetie | iPhone algemeen | 4 | 29-05-13 11:36 |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast | Rbal | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 09:36 |
|
|