Goede filebrowser met windows cifs / smb discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ben net nieuw hier. Ik ben op zoek naar een goede en snelle file browser voor een thuis netwerk met NAS en windows. Zoiets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede filebrowser met windows cifs / smb
Goedemorgen,
Ben net nieuw hier. Ik ben op zoek naar een goede en snelle file browser voor een thuis netwerk met NAS en windows. Zoiets als total commander voor android of windows. Dit voor gebruik op een IPAD air 7.1.2 Ik heb al het een en andere opgezocht en apps geprobeerd. Ben nu bij Cloud manager uitgekomen. Werkt wel maar is traag met file copy enz. FileExplorer ook geprobeerd werkt maar lastig om files over te zetten en ook traag. Wat gebruiken jullie ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De software club van Transmit heeft nu ook een iOS versie. Deze raad ik je aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DLNA/SMB server player free | mear1628 | iPhone Apps | 3 | 01-07-14 15:48 |
Gestreamde muziek van PC (windows) naar Ipad via remote filebrowser pro hapert | FransTT67 | iPad algemeen | 2 | 20-09-13 15:32 |
XBMC Frodo SMB hulp | Basc | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 12-07-13 19:07 |
smb probleem windows 7 met mijn apple tv | marcelvunen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 29-02-12 20:21 |
Aqwoah voor SMB nederlands iemand ? | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-08-11 00:27 |
|
|