iPad instellen voor meerdere personen? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriend en ik willen allebei graag op mijn iPad Air2 kunnen werken, maar vinden het een beetje onnodig om elkaars email, privenotities ed te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad instellen voor meerdere personen?
Mijn vriend en ik willen allebei graag op mijn iPad Air2 kunnen werken, maar vinden het een beetje onnodig om elkaars email, privenotities ed te kunnen zien. Zijn er apps die meerdere profielen ondersteunen, en wellicht zelfs gebruik maken van touch ID? Of moet ik het dan eerder in de jailbreak-richting zoeken?
P.s.: ik heb OurPad, maar echt ideaal vind ik dat ook niet werken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je beide gmail gebruikt, kan je volgens mij gewoon de standaard gmail app gebruiken, daarin kan je inloggen en uitloggen per account.
|
|
|||
|
|||
Niet optimaal als je beiden 2staps verificatie aan hebt staan helaas.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay met meerdere personen? | Apple079 | iPhone algemeen | 0 | 08-01-14 22:56 |
Account voor meerdere personen | omejoop38 | iPad algemeen | 2 | 25-03-12 23:13 |
Meerdere personen bellen tegelijk. | Krieker | iPhone algemeen | 0 | 08-12-11 18:04 |
SMSen naar meerdere personen!? | MrJericho | iPhone algemeen | 12 | 03-11-09 08:07 |
sms naar meerdere personen | niels koster | Archief | 3 | 03-02-08 15:59 |
|
|