App voorgoed verwijderen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op mijn iPad Pro heb ik DS video .... die werkt niet meer ... heel vreemd ... maar goed ... ik wil de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voorgoed verwijderen
Hallo,
Op mijn iPad Pro heb ik DS video .... die werkt niet meer ... heel vreemd ... maar goed ... ik wil de app voorgoed verwijderen zodat ik de inloggegevens opnieuw moet invoeren. Ik heb de app verwijderd van al mijn apparaten maar als ik de app opnieuw download staat ie er weer ... werkend ... zonder dat ik iets heb hoeven invoeren ... dus niet alles is verwijderd De app opent wel maar kan de mappen die op een NAS staan wel vinden maar de app "zegt " mappen zijn leeg. DS file daarentegen vindt de mappen met inhoud. Ra ra ???? Wie heeft goede raad ??? A.U.B. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien worden je inloggegevens bewaard in iCloud?
(en overlezen ze zo een herinstallatie)
|
|||
|
|||
In iCloud kan ik niets vinden ... weet je waar ik moet zoeken in iCloud ?
|
|
||||
|
||||
Wat staat er bij Instellngen | Wachtwoorden apps/sites?
|
|
|||
|
|||
Op de iPad staat DS Video niet bij wachtwoorden.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 February 2018 om 14:57 ---------- Nu is mijn IP adres van de NAS veranderd (Ziggo !!!) dat zie ik ergens anders waar het oude IP adres staat ..... dus dat zal de reden kunnen zijn dat de mappen "leeg" zijn. Daarom wil ik de inloggegevens opnieuw invoeren. Maar waarom dat dan niet zo is bij DSfile is me een raadsel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone voorgoed gebricked? | TabloidUltra | Jailbreak | 8 | 14-08-11 23:28 |
Deleten berichten en contacten voorgoed | PacMan | iPhone algemeen | 0 | 10-01-11 22:01 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
|
|