Hoe komt het dat er soms niets in safaribalk komt te staan ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar probleem. Safari werkt soms niet.’ Dan tik ik het adres van een website in. Dan enter. Dan verdwijnt het adres en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe komt het dat er soms niets in safaribalk komt te staan ?
Ik heb een raar probleem.
Safari werkt soms niet.’ Dan tik ik het adres van een website in. Dan enter. Dan verdwijnt het adres en staat er niets. Ik heb geschiedenis verwijderd. Er staan geen tabbladen open. Dus waar het aan ligt weet ik niet. Het is niet elke keer. Maar heel erg vervelend. HELP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
safari probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe komt dat de notificatie blijft staan ? | Lillypat | iPad algemeen | 2 | 24-11-15 14:09 |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Safaribalk gewijzigd in iOS 7 | jongelingh | iPad algemeen | 1 | 25-09-13 17:38 |
Krijg veel geblokkeerde gesprekken heb ik soms iets niet goed ingesteld staan | Renjanhes | iPhone algemeen | 1 | 11-04-13 10:20 |
|
|