Kosten app maken voor ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik ben zakelijk nieuwsgierig wat het maken voor een app voor de ipad kost. Ik snap dat het erg afhankelijk is van wat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten app maken voor ipad
Goedemorgen,
Ik ben zakelijk nieuwsgierig wat het maken voor een app voor de ipad kost. Ik snap dat het erg afhankelijk is van wat je wil. Is echter ergens een richting te geven? Bijvoorbeeld: wat kost een app, die eruit ziet als digitale pdf en wat kost een app als autoweek. Oftewel een beetje richting zoek ik, ik heb nu geen enkel idee
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eenvoudige app met weinig functionaliteit begint ongeveer vanaf 500-1000. Autoweek zal voor het gemak wel een standaard stramien hebben, anders valt er helemaal niet op terug te verdienen. Al zal die toch nog wel een veelvoud van 1000 zijn. Prijs is altijd nog afhankelijk van wie/wat/waar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PDF tijdschriften geschikt maken voor iPad | thomth | iPad algemeen | 1 | 02-11-10 13:30 |
iPad: ipad gereed maken voor jailbreak | graudon50 | Jailbreak | 36 | 24-08-10 21:53 |
MiFi hotspot voor iPad maken-hoe? | Christiaan94 | iPad algemeen | 1 | 24-07-10 18:24 |
|
|