iPad op Hyves discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via de iPad op hyves een bericht plaats, zegt 'ie nog dat het van een iPhone afkomt, wie weet hoe ik dit kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad op Hyves
Als ik via de iPad op hyves een bericht plaats, zegt 'ie nog dat het van een iPhone afkomt, wie weet hoe ik dit kan aanpassen?
Herinstalleren heb ik al geprobeerd en ik heb de juiste versies dacht ik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Plaats je de berichten met de app? Anders kun je misschien een andere browser gebruiken en bij sommige kun je dan zelf instellen met welke browser je "gezien" wilt worden.
|
|||
|
|||
Ja gewoon met de Hyves app. Als je dan een krabbel plaatst moet er achter je naam een iPad komen te staan, nu staat er steeds een iPhone.
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet bekend met de app, dus ik kan je niet verder helpen.
|
|
||||
|
||||
mssn kan het zijn dat je het bij instellingen moet wijzigen
instellingen --> email daar staat normaal "verzonden vanaf mijn iphone" je veranderd die tekst in ipad weet niet of het kan helpen maar je kan het proberen |
|
||||
|
||||
Dat is bij de Mail app.
|
|
|||
|
|||
Ik wist het eerst ook niet maar:
Wanneer je via de (iPhone/iPad) app iets plaatst op Hyves dan komt er een iPhone te staan, maar wanneer je via Safari naar de Hyves site gaat, dan zie je het iPad icoontje! |
|
|||
|
|||
Volgensmij is er geen ipad-app voor hyves, en heb je de iphone app gedownload en toen rechts onderin op keer 2 gedrukt
|
|
||||
|
||||
Ik zou eens de update installeren. Hyves is een universele app. Dus voor iPhone en iPad geschikt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hyves | Hoppieee | iPad algemeen | 3 | 26-08-10 15:16 |
|
|