App die Data MB bijhoudt iPhone/iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een app die het aantal MB surfen/downloaden in de gaten houdt van iPhone/iPad over 3G / WiFii ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App die Data MB bijhoudt iPhone/iPad
Is er een app die het aantal MB surfen/downloaden in de gaten houdt van iPhone/iPad over 3G / Wi-Fii ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, diverse zelfs. Bijvoorbeeld:
DataMan for iPad 3G houdt je dataverkeer in de gaten - iPad - iPadclub
|
|||
|
|||
Instellingen - Algemeen - Gebruik - Gegevens mobiele netwerk
|
|
|||
|
|||
Dataman is prettig die geeft pushnotificaties bij 50%, 70%, etc over je gebruik.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
^^ Nee. Er staat 'mobiele data' waarmee data vanaf het mobiele (data) netwerk mee bedoeld wordt... Wi-Fi is weliswaar ook een soort mobiel / draadloze verbinding is, dus ik snap de verwaring wel.... maar de iPhone heeft geen optie voor bedraad netwerk
|
|
|||
|
|||
Die op mijn ipad laat sinds de laatdte update ook de Wi-Fiverbruiken zien.
|
|
||||
|
||||
By my gelukkig niet. Net getest. Heb met Wi-Fi net 2GB aan apps gedownload, maar by verbruik staat dus 115MB. Dus ik bly
|
|
|||
|
|||
DataUsage is - naar mijn mening - de beste! Kost 0,79€ maar is het écht wel waard!
|
|
|||
|
|||
Airmeter doet exact wat je wilt. Zowel voor Wi-Fi als voor 3G.
Je zou even kunnen wachten tot de app-event van start gaat in september. Misschien wordt er dan wel zo'n app gratis aangeboden. Was destijds met airmeter ook het geval. Groet, Frank. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicatie die data communicatie schakelt | beetle | iPhone Apps | 0 | 05-05-11 16:09 |
streaming data op ipad | jcgeling | iPad algemeen | 1 | 11-07-10 18:48 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|