Ipad verbinden met NAS discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen. Ik wil graag mijn IPAD 1 laten verbinden met mijn NAS. Als hij met mijn NAS is verbonden dan kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad verbinden met NAS
Wie kan mij helpen.
Ik wil graag mijn IPAD 1 laten verbinden met mijn NAS. Als hij met mijn NAS is verbonden dan kan ik documenten downloaden en bewerken en mijn films naar mijn IPAD downloaden. Iemand de gouden tip voor de juiste applicatie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het allemaal niet zo simpel kan...vooral het download gedeelte.
|
|
||||
|
||||
Heeft jouw NAS-producent geen appstore app.
De mijne in elk geval wel en kan dus makkelijk aan al mijn documenten en media. Eventueel een webbased oplossing? |
|
|||
|
|||
Met de app goodreader kan je verbinding maken via ftp en bestanden downloaden. Gebruik hem zelf ook en vind het een fijne app!
Voor films hem je een andere app nodig zelf gebruik ik goodplayer werkt ook goed en zeker als je ze wilt downloaden. Dan kan je ze van een smb share downloaden/streamen en op je ipad afspelen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, balen.
Dan toch maar Ipad eruit en Android erin. |
|
||||
|
||||
Heb jij een Synology? Daarvoor is er ook een app in de appstore.
En wat kan die Android dan meer? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik FileBrowser, werkt uitstekend met mijn Qnap NAS.
|
|||
|
|||
Filebrowseer werkt uitstekend met een NAS of een windows pc, kun je alle mappen benaderen en documenten openen. Om een film te bekijken gebruik ik eXplayer, die kan de meeste formaten (avi, mpg etc) streamen vanaf je NAS of pc.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu wel beeld maar geen geluid. wat te doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad verbinden via bluetooth met ps3 | aadj | iPad algemeen | 0 | 29-07-11 23:14 |
ipad verbinden met Wi-Fi ??? | doralien | Wi-Fi | 3 | 23-06-11 16:13 |
iPad verbinden met Mac Mini | Christiaan94 | iPad algemeen | 4 | 17-08-10 22:35 |
iPad verbinden met htc magic | ReneG | iPad algemeen | 7 | 01-08-10 19:37 |
Ipad verbinden met Iphone | runnerpeter | Archief | 2 | 01-05-10 17:30 |
|
|