Adobe downloaden discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag Adobe downloaden, maar dat lukt me niet. Wil graag filmjes kijken die bij een bepaalde nieuwsuitzending komen. Ben nieuw met mijn iPad. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adobe downloaden
Ik wil graag Adobe downloaden, maar dat lukt me niet. Wil graag filmjes kijken die bij een bepaalde nieuwsuitzending komen. Ben nieuw met mijn iPad. Wij geeft me oplossing?
Groetjes, Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Adobe is een bedrijfsnaam. Misschien bedoel je Flash?
Dat ondersteunt de iPad niet en kun je ook niet "downloaden". Wel zou je een andere browser kunnen gebruiken die de filmpjes via een server converteert. Andere leden weten hier meer over. Die melden zich vast nog...
|
|||
|
|||
Met Iswifter (gratis in itunestore) kan je sites met flash bekijken.
|
|||
|
|||
Ik ben ook op zoek naar een goede flash. Heb er 3 gevonden (voor ipad2) puffin, iswifter en skyfire. Het is voornamelijk voor filmpjes en klein spelletjes (bijv. Happy studio van Mcdonalds) Kan iemand me een tip geven welke van deze 3 (of een andere als deze beter is) ik dan kan kopen.
alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
|
|