iPad games met iPhone als besturing discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar iPad games maar die je met je iPhone kan besturen zoals chopper 2. Ook ben ik op zoek naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad games met iPhone als besturing
Hallo,
Ik ben op zoek naar iPad games maar die je met je iPhone kan besturen zoals chopper 2. Ook ben ik op zoek naar spelletjes die ik multiplayer kan spelen (iPad tegen iPhone) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar games je die je met een iPad en iPhone in multiplayer kan spelen. Lijkt me toch dat dit mogenlijk is?
|
|
||||
|
||||
ben ook zeer benieuwd, iemand een paar tips.
|
|
|||
|
|||
The incident is te spelen met een ipod als controller.
|
|
||||
|
||||
Naast chopper 2 kan je sinds kort ook Snowboard op je iPad spelen met je iPhone als controller! Leuk dat mogelijk is
Edit: het is Crazy Snowboard |
|
|||
|
|||
Werkt dat gewoon via Wi-Fi ofzo dan als je je iphone wil gebruiken als besturing voor een game op je ipad te spelen?
|
|
|||
|
|||
Pad racer. Ken er geen die gratis is
|
|
||||
|
||||
FIFA 12 (klik) zal gebruik maken van deze prachtige techniek ! Het komt uit op 30 september dit jaar !
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone games op iPad | jap74 | iPad algemeen | 0 | 03-06-10 23:33 |
iPhone 3G integratie met auto: besturing vanaf stuurwiel + nummerinformatie?? | Ironis | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-11-08 21:48 |
|
|