tom tom europa discussie in iPad Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kocht mij een tom tom europa app op de nederlandstalige shop, maar wanneer deze naar mijn ipad en iphone gaat verandert de naam naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tom tom europa
ik kocht mij een tom tom europa app op de nederlandstalige shop, maar wanneer deze naar mijn ipad en iphone gaat verandert de naam naar tom tom europe en in de instellingen zie ik dat ik de engels - amerikaanse taal heb.
dus app verwijderd in prullenbak, uninstall van de idevices en opnieuw gestart met hetzelfde resultaat, iemand een oplossing ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
TomTom
Nee sorry. TT NL gekocht op NK ws: geen problemen.
|
|||
|
|||
NK ?? Wat is dat ?
|
||||
|
||||
Staat je iPhone/iPad op Engelse taal (iOS)?
|
|
|||
|
|||
bedankt e taal van de iphone stond op vlaams, deze heb ik gewijzigd naar nederlands en het probleem is opgelost
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De ingestelde taal voor iOS heeft idd een relatie met in welke taal TomTom zich manifesteert (tot grote ergernis van vele gebruikers) en is dus niet apart in te stellen schijnt.
|
|
||||
|
||||
Toch nog een reden om een jailbreak uit te voeren, dan is het wel mogelijk
|
|||
|
|||
maar met de laatste jb werkten mijn icoyote en recordbank app niet meer, de bank app kan ik nog op mijn ipad doen, maar de ipad op mijn dashboard zetten voor coyote gaat wat ver
|
||||
|
||||
Het was ook niet als serieuze optie bedoeld
Ik zou dit bij tomtom melden, waarschijnlijk hebben ze de taal vlaams niet als taal in de app ingegebouwd, deze wijziging zou volgens mij niet veel moeite mogen kosten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tom Tom navigatie app werkt niet voor fiets | Willemkuipers | iPhone Navigatie | 3 | 31-08-12 11:55 |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? | montefeltro | iPhone Navigatie | 13 | 06-03-10 17:21 |
|
|