Verzendknop voor versturen van een bericht met bluetooth keyboard (Targus AKB32UK) discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Recentelijk heb ik een Targus AKB32UK bluetooth keyboard gekocht. Deze werkt samen met de iPad en iPad2. Het pairen verloopt soepel en snel. Ook het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzendknop voor versturen van een bericht met bluetooth keyboard (Targus AKB32UK)
Recentelijk heb ik een Targus AKB32UK bluetooth keyboard gekocht. Deze werkt samen met de iPad en iPad2. Het pairen verloopt soepel en snel. Ook het typen werkt perfect.
Het enige minpunt is dat ik vooralsnog geen manier heb gevonden om een getypt bericht daadwerkelijk te versturen. Er is als het ware geen 'verzendknop'. De enter-toets zorgt er namelijk voor dat ik naar de volgende regel ga in plaats van het verzenden van het bericht. Ook heb ik vooralsnog geen toetsenbordcombinatie kunnen vinden/achterhalen die dit wel mogelijk maakt. Dit heb ik getest voor de applicaties Mail en Whatsapp. Zojuist, heb ik contact gehad met de LiveChat Support van Targus. Prima service. Helaas, konden ze me ook niet verder helpen met dit 'issue'. Weet iemand of hiervoor een bepaalde toetsenbord combinatie geldt? Of bestaat er een work-around voor binnen de jailbreakscene? Ik zou namelijk graag mijn WA berichten op deze manier kunnen beantwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bluetooth, ipad, ipad2, keyboard, verzendknop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen camera icoontje voor het versturen van een MMS? | Mismanaged | iPhone algemeen | 5 | 24-06-09 15:46 |
|
|