TV kabel iPad1 en iPhone4 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een iPad1 en iPhone4, beiden op 5.0.1 en met JB Nu ben ik op zoek naar een kabel om mijn iPad en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TV kabel iPad1 en iPhone4
Hey,
ik heb een iPad1 en iPhone4, beiden op 5.0.1 en met JB Nu ben ik op zoek naar een kabel om mijn iPad en iPhone films op TV af te spelen. Heb hier al veel gelezen, maar zijn oude artikels (bv2010) Resupported maakt goedkope TV-kabels weer bruikbaar (jailbreak) - iPhoneclub.nl Nu is mijn vraag wat er vandaag de dag het beste is van kabel om aan te schaffen, liefst te koop in Belgie(of dichtbij) en liefst HDMI, indien mogelijk ook met lader. Ik zou in feite alles willen afspelen, vooral uit AVPlayerHD Kan er mij iemand tips geven aub, ook kwa software (vb TVOut2) uit Cydia Groeten en thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt niemand?
|
|
|||
|
|||
niemand die zo een kabel gebruikt?
niemand die me kan helpen waar ik zo een kabel kan kopen? groeten |
|
|||
|
|||
Zelf heb ik de apple vga adapter, laat je iphone niet op en laat op je iphone 4 en ipad 1 alleen de echte filmpjes zien(op iphone 4s en ipad 2/3 laat de tv alles zien) ik weet niet of hij alles soorten filmpjes ondersteunt maar heb er tot nu toe alles mee kunnen afspelen.
|
|
||||
|
||||
is een apple tv niks voor je?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
printen via Ipad1 | werme022 | iPad algemeen | 6 | 18-09-11 21:05 |
Navigeren op iPad1+Wi-Fi | Rick45 | iPad algemeen | 1 | 14-07-11 22:53 |
Wi-Fi iPad1 verdwenen | worldinmove | iPad algemeen | 11 | 03-07-11 02:43 |