//

Leren hoesje voor iPad 3 (Melkco)

Leren hoesje voor iPad 3 (Melkco) discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben al een tijdje lid van iPadclub/iPhoneclub, maar dit is de eerste keer dat ik een bericht op het forum schrijf. Laatst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-12, 22:27
iRobbo iRobbo is offline
• iOS 8.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard Leren hoesje voor iPad 3 (Melkco)

Beste mensen,

Ik ben al een tijdje lid van iPadclub/iPhoneclub, maar dit is de eerste keer dat ik een bericht op het forum schrijf.

Laatst had ik mijn moeder heel blij gemaakt met haar nieuwe iPad 2. Uiteraard had ik voordat zij haar tablet in haar handen kreeg, gelijk een sjieke hoesje van merk Melkco erbij aangeschaft. Het gaat om dit (klikken). Dit hoesje is dus voor iPad 2 ontworpen.

Maar dat is het punt van mijn post nog niet, hier komt het namelijk: Ik ben zelf ook van plan om 1tje voor mezelf te halen binnenkort. Uiteraard een nieuwe iPad (3e generatie welverstaan). Het probleem komt dus nu: Ik wil hetzelfde hoesje zoals die van mijn moeder. MAAR! Omdat de nieuwe iPad een tikkie dikker dan zijn voorganger is, past hij hierdoor naar mijn idee niet in dat hoesje waar ik net over praat.

Na uren/dagen op het internet te hebben doorgezocht, kwam ik tot conclusie: Er is wel een nieuwe Melkco hoesje voor een nieuwe iPad. Zie link. En ook met zo'n kleurtje, want dat wil ik namelijk heel graag.

Mijn vraag nu is: Waar kan ik hem nou bestellen? Met dát kleurtje. Zwart is er wel te koop ergens, maar wil donkerbruin.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?

Alvast bedankt!

iRobbo

Laatst gewijzigd door iRobbo; 02-04-12 om 22:30. Reden: Correctie taalfoutjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-12, 10:01
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Nooit hetzelfde hoesje kopen als dat je moeder heeft

Maargoed; je kan hem toch wil kopen:
Melkco Slimme Cover iPad 3 Brown - Appelhoes

donkerbruin en in NL.
  #3  
Oud 03-04-12, 10:08
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Google is je beste vriend. Hier gaat een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? alvani iPad algemeen 11 14-09-10 16:50
Leren hoesje van Case-Mate & Shield zone Maikel iPhone accessoires en onderdelen 11 23-10-07 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.