ipad opladerusb kabel verlengen?? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals de titel het al zegt, is het mogelijk om een verlengkabel voor mijn ipad te kopen, zodat ik mijn ipad op verdere afstand kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad opladerusb kabel verlengen??
zoals de titel het al zegt, is het mogelijk om een verlengkabel voor mijn ipad te kopen, zodat ik mijn ipad op verdere afstand kan bedienen als deze aancde lading ligt?
de originele kabel is hooguit 1 meter, en dat is vrij kort. ik heb al even gegoogled maar kon niks vinden, en misschien zijn er meerdere mensen met dit probleem en dus ook ervaringen om dit op te lossen dmv een kabel?? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon USB verlengkabel kopen, werkt prima!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS | Rob44G | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 21-04-12 01:19 |
Kabel gebruik met ipad | michael010 | iPad algemeen | 1 | 29-12-11 18:28 |
is deze HDMI kabel iPad 2 compatible? | WouterT | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-05-11 22:26 |
ipad aansluiten op TV met kabel | baw | iPad algemeen | 6 | 20-11-10 14:37 |
av-kabel voor iphone/ipad | eddzzz | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 19-11-10 15:06 |
|
|