Oscilloscoop met Ipad 3 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is aan app verkrijgbaar waarmee je van je Ipad een oscilloscoop kan maken. De app heb ik gevonden, echter hoe sluit ik deze aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oscilloscoop met Ipad 3
Er is aan app verkrijgbaar waarmee je van je Ipad een oscilloscoop kan maken. De app heb ik gevonden, echter hoe sluit ik deze aan op externe signalen van bij. versterker, CD speler enz. Heeft iemand hier een idee over of ervaring mee? Er zal een interface tussen moeten maar wat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klik je dan in de appstore op Ontwikkelaar website dan kom je vanzelf ergens waar precies staat beschreven hoe je een probe kan aansluiten op je iPad. Succes Laatst gewijzigd door HeinrichH; 05-08-12 om 15:18. Reden: typefout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! | Viper74 | Muziek, foto & video | 9 | 19-04-12 09:06 |
iPad 2 met kerst of iPad 3 in april? | DjRobin2 | Chat en geruchten | 12 | 29-11-11 20:59 |
iPad 2 met smart cover locked mijn iPad | MarijnB | iPad algemeen | 1 | 16-06-11 15:56 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
|
|