Kan je een brillendoekje over het ipad scherm doen? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je een brillendoekje over het ipad scherm heen halen? Of is dat slecht voor het scherm?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je een brillendoekje over het ipad scherm doen?
Kan je een brillendoekje over het ipad scherm heen halen? Of is dat slecht voor het scherm?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik geen oplosmiddelen op het scherm! Een droog brillenpoetsdoekje kan natuurlijk wel.
|
|||
|
|||
Hij is vochtig met alcohol volgens mij kan het dan?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik vochtige doekjes (voor de babybillen). Is dat slecht voor het scherm?
|
|
||||
|
||||
Gebruik gewoon een droge (thee)doek. Werkt beter als een vochtige doek en je hebt geen kans dat de oleofobische coating afbreekt.
Hoe het scherm van de iPhone werkt - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Microvezeldoekjes schijnen ook geschikt te zijn.
|
|||
|
|||
brillendoekje lijkt me geen probleem omdat dat over glas gaat en je ipad scherm is ook van glas
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan ik het beste doen? | Ip0d | Koopinformatie en ervaringen | 20 | 21-03-11 23:08 |
ipod touch doen denken dat het een iphone is? | Bart274 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-10-10 18:51 |
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? | Mathijs3GS | iPhone algemeen | 22 | 20-04-10 16:57 |
van 1.1.2 naar 1.1.4 wat kan ik het beste doen? | speeds | Unlock [archief] | 1 | 07-06-08 13:44 |
Iphone uit VS meenemen; doen alsof het een japannertje is.. | harmalfa | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-04-08 18:02 |
|
|