VGA werkt niet in IOS6 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen, Ik moest afgelopen week een presentatie geven, maar na de update naar IOS6 werkt dit blijkbaar niet meer via de VGA. Uiteindelijk is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VGA werkt niet in IOS6
Goede morgen,
Ik moest afgelopen week een presentatie geven, maar na de update naar IOS6 werkt dit blijkbaar niet meer via de VGA. Uiteindelijk is het via de laptop gelukt. Heeft iemand hier een oplossing voor? Groeten, Jaap |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met 'de VGA'?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de VGA kabel en verbind deze met de beamer, in eerdere ios versies zag je het scherm van de ipad op het scherm, nu werkt dat bij mij niet meer.
Groeten, Jaap |
|
||||
|
||||
Ah, maar natuurlijk. Heb je de originele van Apple of van een ander merk? Ik heb weleens gelezen dat namaak kabels weleens stoppen met werken (niet meer compatible) na een iOS update. Met de eigen van Apple mag dat natuurlijk niet gebeuren...
|
|
|||
|
|||
Ja, ik gebruik de originele van apple. Het probleem is ontstaan na installatie van ios6.
Groeten, Jaap |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte de iPhone 4s met ios6 prima op de beamer. Verbinding met VGA.
|
|
|||
|
|||
VGA zou nog steeds moeten werken. Es hard resetten eventueel?
|
Labels |
ios6, mirroring, vga |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi synchronisatie met IOS6 werkt weer | JohnHissink | iPhone algemeen | 1 | 30-11-12 17:06 |
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan | mbraeke1 | iPhone algemeen | 5 | 04-10-12 21:59 |
Flitsen werkt niet meer goed in iOS6 | fokkerfa | iPhone algemeen | 0 | 01-10-12 17:10 |
Ios6 niet storen mogelijkheid | robvanbuel | iPhone algemeen | 2 | 23-09-12 13:46 |
IOS6 begeleide toegang ontgrendeld niet | Marielleee | iPhone algemeen | 1 | 21-09-12 12:58 |
|
|