Ervaring A-Solar PowerCase en iPad opladen gevraagd discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg een a-solar PowerCase aan te schaffen, een iPad-tasje met een zonnepaneel om op te laden. Maar nu zie ik dat daar 1 ampere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring A-Solar PowerCase en iPad opladen gevraagd
Ik overweeg een a-solar PowerCase aan te schaffen, een iPad-tasje met een zonnepaneel om op te laden.
Maar nu zie ik dat daar 1 ampere uit komt, en volgens mij moet mijn iPad laden met 2 ampere. Heeft iemand ervaring wat er dan gebeurt? Duurt het laden dan gewoon langer? Of raakt je iPad maar half vol? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iPad heeft 1000 mAmp (=1 Amp) nodig om te laden. Dus zou dat met deze lader moeten lukken
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben nog wat verder gaan zoeken, en kom tot de conclusie dat het wel gaat. Het laden gaat wat langzamer en blijft steken bij ongeveer 70% batterijlading. Maar dat is voor mij een prima oplossing tijdens een kampeervakantie.
|
Labels |
ipad, solar, solar opladers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WaiterOne ervaring gevraagd | dongilly | iPad Apps | 32 | 09-10-16 20:53 |
E-solar AM400 ervaring | Trust^ | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-07-11 17:14 |
|
|