Accessoires met lightning aansluiting discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al een beetje bekend wanneer er nieuwe accessoires uitkomen, zoals een docking station, met de nieuwe lightning connector? In de winkels hebben ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Accessoires met lightning aansluiting
Is er al een beetje bekend wanneer er nieuwe accessoires uitkomen, zoals een docking station, met de nieuwe lightning connector?
In de winkels hebben ze nog geen idee wanneer ze het kunnen verwachten. En zo'n verloopstuk zie ik niet zitten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De accessoires van Apple zelf kun je in de webshop vinden. Van andere producenten zul je bij de fabrikanten zelf moeten navragen. Denk dat het nog wel even kan duren omdat er nog een hoop Apple producten met de 30-pins connector zijn. Nieuwe apparaten produceren met alleen een lightning aansluiting brengt nog te weinig op. Denk dat je daarvoor nog minstens een jaar geduld moet hebben (misschien in het duurdere segment eerder). Denk dat er weinig anders op zit dan toch een verloopstukje er tussen zetten.
|
|||
|
|||
Een jaar geduld.... Hoop toch niet dat het zo lang zal duren We hebben 2 nieuwe iPads en van het zomer komen daar waarschijnlijk 2 nieuwe iPhones bij. Ik ga geen accessoires kopen met een oude aansluiting.
|
|
|||
|
|||
@timosha Inderdaad.
Maar het is toch jammer van Apple dat ze iets nieuws verzinnen en vervolgens niet op redelijke termijn accessoires erbij maken. Een oplaadstation waar je je Ipad op kunt zetten is toch wel het minste. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPad Mini docking stations - shop.iculture.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan wacht ik liever nog even, ook al is het een jaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|