//

Ipad air verbind niet met parrot mki9200 carkit

Ipad air verbind niet met parrot mki9200 carkit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik ben Dennis uit Arnhem en zou graag mijn probleem aan jullie voorleggen. Ik heb een Ipad air 16gb + 4g. Deze wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-14, 11:36
DennisCamps DennisCamps is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Standaard Ipad air verbind niet met parrot mki9200 carkit

Goedemorgen,

Ik ben Dennis uit Arnhem en zou graag mijn probleem aan jullie voorleggen.

Ik heb een Ipad air 16gb + 4g. Deze wil ik graag verbinden met mijn Parrot mki 9200 (carkit) via bluetooth. Op het moment dat ik de koppeling tot stand breng zegt de parrot - Koppelen- Koppeling succesvol-Telefoon.
Ik vind dit heel bijzonder aangezien het geen telefoon is.

Als ik vervolgens een audio bestand wil afspelen dan hoor ik niks
Als ik dan kijk in de parrot bij gekoppelde apparaten dan zie ik mijn ipad niet terug.

Ik dacht we gaan een kruistest doen.
Ik heb nog 3 ipads ter beschikking en hiermee heb ik hetzelfde getest.
Het gaat om 1 identiek exemplaar, een ipad air zonder 4 g en een ipad mini retina +4g.
Deze werken allen wel.

Alle ipads draaien op 7.1.2
De parrot is geupdate naar de laatste versie.2.20

Ik heb apple met dit probleem gebeld en na 1.5 week heb ik gisteren het antwoord gekregen dat het ligt aan de parrot. Dit omdat jawel, er niet specifiek op de parrot website staat dat hij compatible is met de ipad.
en omdat de bluetooth functionaliteit werkt op de ipad. ( ik kan hem bijvoorbeeld wel koppelen aan een jbl boombox)

Ik heb parrot gebeld op aanraden van Apple en zij geven mij aan dat wanneer de ipad het (A2DP) protocol ondersteund het zou moeten werken.

Ik ben van mening dat mijn ipad een ander soort bluetooth signaal uitzend. ( dit omdat de parrot hem ook herkent als telefoon..)

Ik heb voor volgende week dinsdag een afspraak geplanned met een van de geniussen voor dit proleem.

Misschien dat jullie hier een bepaald idee over hebben ?

Groet,
Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-14, 11:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisCamps Bekijk bericht
Ik ben van mening dat mijn ipad een ander soort bluetooth signaal uitzend. ( dit omdat de parrot hem ook herkent als telefoon..)
Denk ik niet. De iPad ondersteunt het Bluetooth HFP 1.6 profiel en dus denkt de Parrot dat er een mobiele telefoon gevonden is:

iOS: Supported Bluetooth profiles
  #3  
Oud 04-09-14, 13:34
DennisCamps DennisCamps is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Standaard

Maar waarom doen de andere ipads het dan wel.

Ik ben net naar een icentre geweest en die hebben de ipad nogmaals gereset. echter nog steeds geen succes.

is serieus de enige oplossing een nieuwe zelfde ipad kopen?

Groet,
Dennis
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Parrot MKi9200 i.c.m. iPhone 4s Luuk91 iPhone accessoires en onderdelen 1 25-02-14 11:16
Parrot mki9200 met iOS4 qarizma iPhone accessoires en onderdelen 44 26-02-12 11:52
parrot mki9200 bennyrh iPhone accessoires en onderdelen 0 27-07-11 13:36
Hardware: TomTom of Navigon met parrot MKi9200 jvdv23 iPhone Navigatie 2 28-01-11 10:51
Parrot mki9200 kwaliteit met iphone 3G 16GB Wim1978 iPhone accessoires en onderdelen 1 14-03-09 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.