Positieve ervaring na een negatieve... discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat de beide iPads Air 2 werden geleverd had ik maar vast full body protectors besteld bij Mobilefun.nl . Ze werden geleverd nog voordat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Positieve ervaring na een negatieve...
Voordat de beide iPads Air 2 werden geleverd had ik maar vast full body protectors besteld bij Mobilefun.nl. Ze werden geleverd nog voordat de iPads binnen waren in van die vrijwel onverwoestbare blisterverpakkingen. Die had ik maar vast geopend en alleen de inhoud bewaard. Ik rekende er niet op dat de protectors helemaal niet zouden passen!
Er was duidelijk een verkeerd sjabloon gebruikt: de openingen en uitsparingen zaten helemaal verkeerd. Na aanvankelijk wat moeizaam overleg mocht ik de spullen los terugsturen en heb mijn geld desondanks teruggekregen. Zo kan het dus ook! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen. | Xplod | iPhone algemeen | 97 | 02-12-13 21:49 |
negatieve ervaring ios4 | Nickjet | Archief | 43 | 23-06-10 16:50 |
Vodafone positieve service! | Jos Gapinge | Vodafone | 3 | 16-06-10 12:04 |
Positieve ervaringen mbt haarscheurtjes?? | moosterhof | Archief | 1 | 19-10-09 08:18 |
Positieve ervaring met xsim in Thailand | alans | iPhone algemeen | 2 | 18-10-08 18:28 |
|
|