Hue lampen discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort verhuizen en denk erover Phillips Hue lampen te kopen. Ik heb er een paar vragen over (na googelen ben ik er niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hue lampen
Ik ga binnenkort verhuizen en denk erover Phillips Hue lampen te kopen. Ik heb er een paar vragen over (na googelen ben ik er niet uit).
- Werkt Homekit al en kun je daar Hue lampen mee besturen? - Zo nee, denken jullie dat je voor Homekit nieuwe Hue lampen moet kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, Hue heeft nog geen HomeKit ondersteuning.
Ik verwacht dat je eerder een nieuwe bridge dan nieuwe lampen nodig hebt voor HomeKit.
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het ook met de bestaande bridge gaat werken.
HomeKit release date rumours and FAQs - Features - Macworld UK |
|
||||
|
||||
Daar staat specifiek: "Apple has said that it won’t support accessories that connect over Wi-Fi, such as Philips Hue, and that they’ll have to go through the HomeKit protocol process and become licensed MFI products."
Is er voor MFi een speciale chip nodig? (Die heeft de huidige Hue bridge vast niet) |
|
|||
|
|||
Als Apple het niet ondersteunt komen anderen wel met oplossingen.
Die zijn er trouwens nu al: https://github.com/KhaosT/HomeKitBridge |
|
|||
|
|||
homewizzard werkt ook met hue lampen.
edje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geofencing bij Hue lampen niet werkend | dweomir | iPhone Apps | 0 | 26-08-13 11:23 |
|
|