//

USB Hub geschikt om iPad mee te laden

USB Hub geschikt om iPad mee te laden discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaringen met een USB Hub welke ook geschikt is om een iPad (4) mee te laden? De powered usb hub die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-05-15, 11:00
rkars rkars is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 27
Question USB Hub geschikt om iPad mee te laden

Heeft er iemand ervaringen met een USB Hub welke ook geschikt is om een iPad (4) mee te laden? De powered usb hub die ik nu bij mijn pc heb liggen levert te weinig, met het scherm uit laad hij heel licht bij (paar procent per uur), maar als ik het scherm aan zou zetten dan trek ik de accu gewoon leeg.

Ik ben dus op zoek naar een geschikte hub welke in elk geval 2A (of 2.1A?) kan leveren, al begreep ik min of meer dat dat alleen ook nog niet altijd wat zegt.

Ik kwam op internet deze tegen: Charging Your iPad or iPhone with a USB Hub | Plugable iemand daar ervaringen mee toevallig?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-15, 14:44
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

denk dat dat niet gaat werken usb poorten geven te weinig daarom heb je ook een grotere lader bij je ipad die van een iphone werkt ook niet 1 A ipad is 2A
  #3  
Oud 01-06-15, 09:49
rkars rkars is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 27
Standaard

Standaard USB poorten geven inderdaad te weinig, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan... Ik heb tot nu toe 2 hubs gevonden die 2A leveren en daarmee in principe geschikt zijn. Echter is de beschikbaarheid daarvan gering.
Daarom hoopte ik hier eigenlijk nog andere alternatieven te vinden of mensen die er al ervaring mee hebben, maar kennelijk is de vraag ernaar minder dan ik had verwacht
  #4  
Oud 01-06-15, 10:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rkars Bekijk bericht
Standaard USB poorten geven inderdaad te weinig, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan...
De standaard stroom op een USB-poort is 500 mA. Te weinig voor een iPad. Maar het kan wel.

Als er op een USB-poort van een Mac een iPhone aangesloten wordt, verhoogt de Mac de stroom tot 1.000 mA. Wordt er een iPad aangesloten dan wordt de stroom verhoogd tot 2.100 mA.

Een Mac kopen om een iPad te laden is nogal een duur alternatief. Kan je de iPad niet laden met de meegeleverde lader?
  #5  
Oud 01-06-15, 10:28
rkars rkars is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 27
Standaard

Tuurlijk zou ik hem met de standaard lader kunnen laden... Het gaat me echter om het laden op mijn werk... Ik wil daar zowel mijn iPhone als mijn iPad kunnen laden. En ik kan meerdere stekkers kopen en plaatsen, maar ik zat me gewoon af te vragen of dat niet makkelijker met een hubje zou kunnen.
  #6  
Oud 01-06-15, 13:35
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ja hoor, die zijn er. Goegel maar eens op HooToo. Bijv. een 7-poort USB-3 hub, die ook een 2100 mA uitgang heeft.
  #7  
Oud 04-06-15, 17:26
rkars rkars is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 27
Standaard

Dat is wel een mooie hub en inderdaad ook wel wat ik in gedachten heb ongeveer.. Helaas had ik toch wel andere prijzen gehoopt, dus voorlopig hou ik het maar even bij mijn losse lader
Reageren

Labels
ipad hub charger



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
New 3 Ports USB 2.0 hub + 5 IN 1 Card Reader Connection Kit voor iPad 4/Mini truestar iPad accessoires en onderdelen 3 03-01-14 00:01
Iphone USB/220V laden kleine jan iPhone accessoires en onderdelen 1 04-08-10 00:37
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter mhoutman iPad algemeen 0 28-07-10 15:04
Windows: USB Hub probleem aladin iTunes 2 22-02-09 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.