Waar Apple Pencil kopen in Nederland discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ondertussen mijn iPad pro al een week in bezit maar spijtig genoeg nog altijd geen Apple Pencil kunnen bemachtigen . Weet soms iemand waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar Apple Pencil kopen in Nederland
Heb ondertussen mijn iPad pro al een week in bezit maar spijtig genoeg nog altijd geen Apple Pencil kunnen bemachtigen .
Weet soms iemand waar ik de Apple Pencil op korte termijn zou kunnen kopen in Nederland . Blijkbaar heeft de Apple store Louvre (Frankrijk) en de Apple store Brussel de Apple pencil regelmatig op voorraad maar spijtig genoeg is dit geen optie voor mij. Heb de Belgische Apple store gebeld vrijdag en die hadden de Apple pencil donderdag op voorraad maar was vrijdag alweer uitverkocht. Nu vroeg ik me af of er al mensen zijn die de Apple pencil hebben gekocht in een Nederlandse Apple store of Apple reseller . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via de online Apple Store, is afgelopen maandag afgeleverd door DHL.
|
|||
|
|||
Yep, is hier ook binnen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet iemand waar ik Poetic Atmosphere Case for Apple iPhone 5 kan kopen? | iJoris | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-10-12 22:07 |
Officiële Apple iPhone Bluetooth Headset kopen in Nederland ? | iPhoneRobin | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 02-07-08 17:21 |
Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar? | Emiel Janson | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 24-06-08 12:39 |
|
|