Smart Keyboard discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik de enige die zit te wachten op de Smart Keyboard? Ik kijk dagelijks in de Apple Store (online), maar er staat nu al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smart Keyboard
Ben ik de enige die zit te wachten op de Smart Keyboard? Ik kijk dagelijks in de Apple Store (online), maar er staat nu al weken ' Binnenkort beschikbaar '.
Ik heb geen glazenbol en jullie uiteraard ook niet, maar heeft iemand enig idee wanneer het eventueel beschikbaar komt. Wie wachten er nog meer?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toen ik in de Apple Store in Amsterdam vroeg of ze een demo model hadden kreeg ik te horen dat ze de US variant niet mochten tonen/verkopen.
Wellicht is het wachten op een EU variant?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil juist de Smart keyboard omdat deze mijn iPad niet in een laptop veranderd, zoals die van logitech in mijn ogen wel doet. Op de site staat overigens dit; 'Het Smart Keyboard voor iPad Pro is alleen beschikbaar met Amerikaans-Engelse toetsenbordindeling.' |
|
|||
|
|||
Het is te bestellen, levering eind januari
|
|