Case ipad air 2 sluit niet af en opent ipad niet discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ikheb sinds kort een nieuwe case voor mijn ipad gekocht. Geen eigen merk. Nu blijkt dat bij het sluiten van de klep de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Case ipad air 2 sluit niet af en opent ipad niet
Hallo,
Ikheb sinds kort een nieuwe case voor mijn ipad gekocht. Geen eigen merk. Nu blijkt dat bij het sluiten van de klep de ipad niet altijd in slaap gaat en bij openen niet altijd uit slaap. Dus vaak met de thuisknop uit slaap halen. Vraag is nu kan dit voor de ipad kwaad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet niet welk merk je waar hebt gekocht maar uitgaande dat je instellingen* juist zijn, zou ik m terugbrengen.
Zelfs de case van de Action werkt feilloos. *Je instellingen staan bij “Beeldscherm en Helderheid” - Vergrendel / Ontgrendel aan |
|
|||
|
|||
De instellingen staan goed. De ene keer doet ie het wel en soms weer niet. Ik heb m al een tijdje in gebruik. Dus terugsturen gaat niet meer. En voor 14 euro... Deze de volgende ronde niet meer aanschaffen.
|
|
||||
|
||||
bij de action ik dacht 7,00
|
|
|||
|
|||
Ok! Als ik in de buurt ben, zal ik eens gaan kijken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu nog efffe mijn vraag...kan het kwaad voor de ipad dat ie soms wel en soms niet goed reageert op het in slaap gaan?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app ipad 2 opent niet | Rijghard | iPad algemeen | 1 | 21-04-15 22:11 |
iPad Mini opent programma's niet meer | Miz | iPad algemeen | 8 | 04-03-13 23:36 |
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? | alvani | iPad algemeen | 11 | 14-09-10 17:50 |
Instellingen opent en sluit?! | BASENL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-06-10 16:32 |
|
|