iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPad Camera Connection Kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/61682-ipad-camera-connection-kit.html)

marly 02-10-10 17:23

dank allemaal voor de tips en opmerkingen, het is ons inmiddels duidelijk dat de Kodak Play Sport in stand 'WVGA' moet staan!
Deze filmpjes zijn nu idd terug te vinden, weliswaar bij de foto's, maar het is een begin.... Nu nog even verder hobbyen om de filmpjes naar de videomap te verhuizen..
Wij hobbyen nog even verder hier, grtz en THNX ;)

thomth 02-10-10 18:40

Kan je dmv een jailbreak ook de foto's en video's van een ipod touch 4 afhalen en dan exporteren naar een usbstick via een iPad?

hummel 02-10-10 23:46

ik zou willen weten of het mogelijk is om met een jailbreak films en series op de ipad te krijgen in bv vlc via een externe hd. zonder tussenkomst van de pc dus

marcoryn 04-10-10 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 575759)
ik zou willen weten of het mogelijk is om met een jailbreak films en series op de ipad te krijgen in bv vlc via een externe hd. zonder tussenkomst van de pc dus

+1, ik ben hier ook heel benieuwd naar. Maar heb inmiddels via ebay voor 18 euro een duo CCK besteld en kan hier binnenkort uitgebreid antwoord op geven :d

Davidgilmour 04-10-10 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 575759)
ik zou willen weten of het mogelijk is om met een jailbreak films en series op de ipad te krijgen in bv vlc via een externe hd. zonder tussenkomst van de pc dus

Nee, niet mogelijk. Thanks, steve jobs.

haroldv 07-10-10 16:21

Voldoende voorraad van deze kit op schiphol

haroldv 07-10-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidgilmour (Bericht 576917)
Nee, niet mogelijk. Thanks, steve jobs.

Ook niet met ifile? Jailbreak?

Peter_1 07-10-10 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haroldv (Bericht 578881)
Ook niet met ifile? Jailbreak?

Nee, helaas

markv 12-10-10 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 578893)
Nee, helaas

Hoe kom je hier nu bij?

How to Connect and Use USB External Hard Drive on iPad » My Digital Life

thomth 12-10-10 15:38

Maar je kan met ifile wel een USB stick openen en de bestanden openen in text viewer, zip viewer, videoviewer enz. Dus je kan wel video vanaf de USB stick spelen. Ook kan je met de volledige versie van ifile bestanden selecteren en kopiëren en knippen. Dus kopiëren vanaf de USB stick op de ipad kan wel

brian0404 12-10-10 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomth (Bericht 583476)
Maar je kan met ifile wel een USB stick openen en de bestanden openen in text viewer, zip viewer, videoviewer enz. Dus je kan wel video vanaf de USB stick spelen. Ook kan je met de volledige versie van ifile bestanden selecteren en kopiëren en knippen. Dus kopiëren vanaf de USB stick op de ipad kan wel

Andersom is ook mogelijk, vanaf de ipad opslaan op usb

Davidgilmour 12-10-10 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door markv (Bericht 583431)

Nogmaals. Het is NIET mogelijk om met alleen een iPad en een externe HD via de CCK bestanden te kopieren van en naar de iPad/HDD. Ja, het is mogelijk om via een PC dit te doen maar waarom zou je dan zo moeilijk doen via een proces van 25 stappen terwijl je dan bestanden via eem usb kabeltje kan kopieren?

Zie stap 21

In Terminal (on Mac or PC’s SSH), type:
ls /dev

thomth 12-10-10 20:12

Maar met ifile kan het wel!!

Davidgilmour 12-10-10 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomth (Bericht 583826)
Maar met ifile kan het wel!!

Hoe kan dat dan?

Dexstron 14-10-10 09:28

Ik gebruik ook ifile op mijn ipad is gewoon nederlands, waneer ik de usb stik in. De camera conection kit doe geeft hij in ifile aandat er een geheugenstick in zit, daar kun je films op zette die je wil bekjkenof documeneten, afbeeldingen, enz. Je kunt er zelfs dingen meee kopieren van je ipad opnje stick en andersom.

hummel 14-10-10 23:38

kan je dan via ifile ook gewoon je divx films afspelen via externe hd met vlc ?
kan je via ifile je films kopieren naar de vlc player ?

Dexstron 15-10-10 08:39

Je kunt ze wel naar die map van vlc kopieren en dan bekijken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.